vineri, 18 februarie 2011

O familie frumoasa si ... ocupata :)

Buna dimineata! Vreau sa va intreb: Ati avut o zi grea ieri ? Cu multi copii in jur? Fiecare vrand altceva? Da, va cred. Si eu am avut parte de portia mea. Unul sarea de pe masa pe pat, celalalt ungea cu crema cu antibiotic jucariile, strumfita cea mai mica a tras de castron si a varsat supa pe amandoua… Sunt sigura ca si voi ati avut pataniile voastre. Fiecare cu frumusetea ei. Azi-noapte putin dupa ora 10 dupa ce mi-au plecat musafirii, m-am pus sa-mi adorm copiii. De obosita ce-am fost am adormit si eu cu ei.

Dar ce ziceti voi de parintii acestia?


Aceasta este familia McGhee care are 6 gemeni. Copiii s-au nascut in luna iunie si au fost retinuti in unitatea de terapie intensivă neonatală timp de trei luni. A mai fost un al saptelea copil, o fetita care s-a nascut moarta. La nastere a asistat un personal de aproximativ 50 de medici, asistente medicale şi specialişti.
Familia sa mutat de curand intr-o casa noua deoarece cele doua dormitoare care le aveau nu mai erau indeajuns. Acum au patru :)
Mama şi tata au declarat că se bazează pe un sistem de coduri de culori pentru a păstra totul organizat, iar intr-o zi buna, cei şase copii consuma aproximativ 50 de scutece şi fiecare intre ei papa aproximativ cinci sticle. Se trezesc fiecare cam la 3-4 ore in functie de cum le e foame si cat sunt de uzi. Ha, haha va dati seama ce-i acolo?
Ioana, m-am gandit: acolo e de tine. nu iei legatura cu ei, sa le confectionezi tu scutecele? :)
Am primit un mail cu fotografia asta insa dupa cautari si cautari am gasit sursa aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...