vineri, 18 februarie 2011

Covrigei de casa

Pentru ca acum doua zile v-am facut pofta cu prajitura, m-am gandit ca incepand de azi sa va dau pe spate cu retetele mele nemaipomenite experimentate pe cei dragi mie sau experimentate de ei pe mine :)
Pentru inceput covrigeii
~ 1 kg faina
~ 2 pachete unt
~ 1 cub drojdie
~ 1 lingura sare
~ 2 oua
~ branza rasa
~ 1 cana apa / lapte
~ 1 galbenus ptr uns
~ mac / susan / chimen / branza rasa / cascaval - dupa preferinte sau dupa ce aveti
Se dizolva drojdia in apa/lapte cald. Se amesteca faina cu restul de ingrediente, se framanta aluatul, se intinde si se decupeaza cu forma.



Se ung covrigeii cu galbenusul amestecat cu lapte sau ulei, se presara mac/ chimen/ branza rasa/ cascaval...si se pun intr-o tava unsa cu ulei. Se lasa putin la crescut apoi se baga tava in cuptor si sunt gata cand sunt rumeniti. Eu i-am servit cu o cana de kefir. Reteta de baza o am de la prietena mea Asineta.
Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...