marți, 29 martie 2011

Cadouri, cadouri :)

Hihi. N-am mai aterizat printre nori de cateva zile. Nu, n-am petrecut 3 zile si 3 nopti ca in povesti, in schimb am mancat 3 zile dintr-un mega-tiramisu primit cadou de la o prietena. Petrecerea... :) pot sa zic ca e prima oara in ultimii 3 ani cand "petrec"; in sensul ca n-am facut numai treaba, mancat pe fuga, ci am si primit cadouri,  poze, jucat, rasfatat, musafiri (cei care nu s-au speriat de varicela)
Pentru ca stiu cateva persoane curioase care asteapta detalii, o sa incep cu cadourile primite.
*Cel mai binevenit cadou: 1 ora in vana daruita de fiica mea care a binevoit sa doarma cu tatal ei 2 ore intregi!! Mi-am luat frumos 2 bile efervescente, o carte, si seminte si m-am decuplat de la lumea reala.





*Cel mai delicat cadou:





*Cel mai ravnit cadou:







*Cel mai creativ cadou:



*Cel mai dulce cadou:




*Cel mai asteptat cadou:



Mai sunt pe drum 2 cadouri :)
~Balsamurile de buze homemade "La Nedeia"
~Tampoanele Masmi de la AmoreBio castigate pe forum SuperParinti

3 comentarii:

  1. Foarte frumoase cadouri ai primit...ma refer si la cele de natura fizica si la cele nematerializate.Ma bucur ca ai petrecut frumos:).
    In legatura cu premiul e suficient sa iei o poza de la mine de pe blog, sa spui 7 lucruri despre tine si sa dai premiul mai departe la 15 bloggerite sau cate crezi tu de cuviinta.
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, draga mea! A trecut ziua ta, si eu n-am fost "pe faza" sa te felicit. Dar stii ce zice sotul meu tot timpul? "in fiecare zi e ziua noastra" Asa ca primeste si de la noi un La multi ani sincer, si un cadou intarziat cu niste scutecele pentru bebelina ta. Cadoul pleaca maine spre voi! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu cu intarziere de la multi ani :-) Sper ca balsamurile de buze ti-au placut si ca ti-au folosit!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...