miercuri, 20 aprilie 2011

Pateu de linte

Am ramas in urma cu retetele de la ziua baiatului meu asa ca urmatoarele postari vor fi retete usoare.


Pentru pateul/pasta/crema de linte am folosit urmatoarele ingrediente:
~ 500 gr linte
~ o frunza de dafin
~ o canuta lapte fierbinte
~ o lingura ulei de porumb (data trecuta am pus ulei de masline)
~ sare
~ chimen praf (foarte putin)

Se spala bine lintea si se lasa in apa vreo 8 ore (eu am lasat doar 6) in apa multa deoarece isi va mari volumul, dupa care iar se spala si se pune la fiert cu frunza de dafin. Cand e fiarta (in 15 minute e gata) se blenduieste cu laptele, uleiul, sarea, chimenul. Puteti sa puneti cat lapte doriti in functie de ce consistenta vreti sa aiba. Va asigur ca este foarte buna si calda si rece, mai ales in combinatie cu ardei, gogosari, ridichi si cu paine facuta in casa :)
Noua ne place mult lintea si pe viitor o sa va mai scriu retete cu linte. Sper sa nu uit ;)

4 comentarii:

  1. Ai aranjat ca o floare...:) Frumos. Lintea e ceva ce seamana cu fasolea? sau cu mazarea?
    Mai vad la tine ca folosesti ulei de porumb.si in alte retete. De unde iei tu asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Andreea, lintea este verisoara cu fasolea :)
      Ulei de porumb luam din-acela nerafinat de la Arpis.
      dar ti-l recomand pe cel de la Pronat
      http://www.pronat.ro/magazin/

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. :)) :))
      Deci avand in vedere ca a trecut exact 1 an de cand am scris articolul acesta :) se pare ca am uitat... :))
      Ralus draga, esti o pofticioasa si tu. asa-i?

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...