joi, 22 decembrie 2011

Felicitari de iarna

Azi am avut planificate activitati de handmade si de sortare a cadourilor.
In privinta felicitarilor a iesit altceva decat imi propusesem eu la inceput dar suntem incantati cu totii de rezultate.

Pentru aceste felicitari a fost nevoie de urmatoarele materiale:
hartie alba/colorata, creion, foarfeca, capsator, lipici, oja, 2 copii, o mamica adaptabila :)
Am folosit hartie colorata taiata la dimensiuni de A5
Pentru inceput am facut un sablon ptr brad. Ptr sabloane de obicei folosesc hartie cartonata (cartonul de pe spatele creioanelor colorate, cariocilor, dresurilor). Deoarece fiul meu imi face observatii cand desenul nu e egal (simetric) de data asta am indoit cartonul in doua si am desenat jumatate de brad. Pe care apoi l-am decupat tot asa cu foaia indoita si a rezultat un brad, pe care l-am folosit ca sablon.

Cu sablonul indoit fiul meu a desenat o jumatate de brad pe hartia verde indoita. Eu am decupat si am obtinut un bradut verde "egal" asa cum ii placea fiului meu ;) Am capsat bradutul pe hartia albastra la mijloc am indoit in doua si am obtinut ce vedeti in imaginea a3a
Ce urmeaza mai departe este opera fiului meu care a fost foarte bucuros sa-mi foloseasca ojele de unghii ptr realizarea globurilor. asta pentru ca nu aveam acuarele ;)

Pentru felicitarea a2a am folosit tot sablonul de la inceput insa descfacut. fiul meu a facut conturul bradului pe hartia verde, eu am decupat
Din hartie alba am mai decupat eu un bradut putin-putin mai mare ca dimensiuni astfel ca suprapunand brazii unul peste altul sa se vada si o paticica din cel alb. Le-am lipit cu oja transparenta deoarece am constatat ca lipiciul care il aveam se uscase si nu mai era bun. Mai departe am lipit bradutul nostru "inzapezit" pe jumatatea de sus a hartiei cartonate albastra, si fiul meu a trecut din nou la desenatul globurilor cu oja. de data asta fara sa se grabeasca ;)
Eu am lipit in varful bradutului o steluta decupata dintr-o hartie sclipicioasa. strategic am pus-o ;) in asa fel incat atunci cand se inchide falicitarea partea de deasupra sa fie tinuta sub steluta
Si astfel felicitarile noastre au fost lasate la uscat departe de manutele copiilor. si astazi au ajuns la destinatari care au ramas foarte surprinsi de munca noastra in echipa.
Maine sper sa facem niste decoratiuni din hartie. daca nu ati facut pana acum va sugerez sa luati cateva idei de la Laura, Cristina, coshuletul colorath

V-am tzucat.

4 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...