sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Giveaway la Kiddy Shop

Si uite cum imi anunt eu participarea la primul giveaway de pe anul asta care este organizat de Kiddy Shop. O fac cam tarziu avand in vedere ca stiu de cateva zile si vroiam sa promovez acest concurs mai ales printre mamici deoarece premiul oferit este un set Maison Boo pentru mamici si burtici ;)
Setul contine 4 produse organice frumos ambalate si se ofera prin tragere la sorti.

Despre blogul Kiddy Shop n-am decat cuvinte de lauda; cele doua mamici care il administreaza fac o treaba excelenta; traduc carti, articole despre cresterea copiilor, babywearing, si scriu despre produsele din magazinul Kiddy Shop: jucarii, cosmetice, scutece, lenjerie, carrieri.
Magazinul este usor de cotrobait si bine aprovizionat la categoria copii. Pentru femei au cosmetice naturale, absorbante si sutiene de alaptare. Ce mi-ar place mie sa aduca ar fi bluzele de alaptare pentru mame :) Stiu eu cateva mamici care sunt interesate de asa ceva ;)
Va recomand din toata inima sa le faceti o vizita si sa va inscrieti la concurs. Chgiar daca nu sunteti inca mame si nici insarcinate nu sunteti, poate aveti vreo prietena care sigur i-ar prinde bine un asemenea cadou.

Va pup si va doresc o noapte linistita.

Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...