duminică, 28 octombrie 2012

Rugaciunea "Tatal nostru" spusa de ... Tatal nostru

Fiul meu, care ești pe pământ, preocupat cu detaliile vieții.
Cunosc bine numele tău și îl pronunț pentru că te iubesc.
Nu vei fi niciodată singur. Eu locuiesc în tine și împreună vom răspândi Împărăția Vieții pe care ți-o voi da apoi ca moștenire.
Ma bucur că tu faci voința mea. De fapt, eu doresc fericirea ta. Vei avea pâine în fiecare zi, nu te procupa, dar să împarți cu frații tăi.
Să știi că îți iert toate păcatele înainte ca tu să le comiți, dar îți cer ca la rândul tău, să ierți pe cei care te ofensează.
Și, ca să nu cazi în ispite, prinde cu toata puterea mâna mea și te voi elibera de rău.
Amin!

4 comentarii:

  1. Cat de frumoooos!nu stiu unde le gasesti,dar sunt foarte interesante postarile de genul asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Majoritatea le primesc pe email.
      Am prieteni care imi stiu gusturile si ma cadorisesc cu tot felul de mesaje frumoase.

      Ștergere
  2. Sakura,am vazut ca ai castigat de curand un concurs de proza cu toamna,nervi de toamna.Nu am gasit ce ai scris.Am vrut sa citesc...Pupici

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...