joi, 8 noiembrie 2012

Most - The Bridge

Filmul in original se numeste "Most" este un film ceh din 2003 si prezinta o poveste tulburatoare despre un tata si un fiu, o poveste despre dragoste si sacrificiu, greu de acceptat. Acesta este filmul intreg despre care va vorbeam in postarea aceasta. Am vazut de multe ori filmul acesta in ultimii patru ani. De fiecare data ma pune pe ganduri si ma intreb ce decizie as fi luat eu in locul acestui parinte...

Va invit sa-l vizionati cu subtitrare in limba engleza si rusa.
As vrea sa cunosc si parerea voastra dupa ce-l urmariti.
  

10 comentarii:

  1. Eu nu ma pot uita la film, m-am uitat acum la clipul scurt si am plans. Nici nu-mi pot imagina cum e sa faci un asemenea sacrificiu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg Laura.
      Si eu prima data am vazut clipul scurt. Am plans bine si am refuzat sa vad si filmul original, desi nu m-am lasat pana nu l-am gasit chiar atunci. L-am salvat si de-abia dupa cateva zile am fost gata sa il vad. In mine are o rezonanta foarte puternica

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Nu prea iti vine sa-l revezi. asa-i?

      Ștergere
    2. nu prea desi e o regie buna si merita vazut, dar trebuie sa te pregatesti psihic pt el :| . Te pup.

      Ștergere
    3. da. si cu toata pregatirea psihica, tot se lasa cu urmari..
      dar merita vazut.
      Te pup si eu, Strumfito ;*

      Ștergere
  3. Tulburator......... nu stiu ce ar fi de spus .... nici macar nu doresc sa ma plasez ipotetic intr-o asemenea situatie.
    Cristina, cea pe care o cunosti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina meaaa!! scuze de,, sti tu ce.
      Multumesc de vizita.
      stiu cum e cu plasatul ipotetic

      Ștergere
  4. este cutremurator...l-am vazut acum doi ani, dar nu am vrut sa-l mai revad....dar acesta e mesajul clar: Dumnezeu ne iubeste cu o dragoste infinita....sacrificandu-si propriul FIu pentru noi.

    nu stiu ce decizie as lua...mi-e infiorator de greu sa ma pun in locul acelui tata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Mesajul revelator este acela ca si Dumnezeu a ales, de dragul nostru (a celor din tren), sa isi sacrifice Fiul.
      Bineinteles ca nu e vorba de circumstante aici. ci strict de alegere; in fata iminentului dezastru ce am alege.
      Finalul din film ne arata ca nu a fost in zadar...
      Si finalul din relitate, la fel.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...