joi, 6 decembrie 2012

Decoratiuni de iarna - Braduti quilling


Braduti frumosi si de efect, usor de realizatdaca aveti ceva antecedente in rularea hartiei :)
Am taiat fasii de hartie verde si alba si le-am rulat in asa fel incat sa semene cu un bradut
Le-am incalecat una peste alta si am obtinut un bradut frumos
Am incercat sa le pun agatatoare ca sa ii pot pune si in brad insa a trebuit sa le lipesc un pic cu lipici ca sa nu se deplaseze
Adaugam acesti braduti impreuna cu bradutul din revista si felicitarile braduti in colectia de braduti deschisa de LittleLucky de curand


4 comentarii:

  1. interesanta ziceti voi?
    :)
    m-am pus seara la culcare si pana sa adorm mi-a venit in minte modelul asta de brad. vroiam sa il fac mai inalt dar nu mai stateau piesele in echilibru. si lipici prea bun nu am.

    RăspundețiȘtergere
  2. pare asa de usor de facut si e atat de frumos... de curand am descoperit si eu manuirea hartiei si imi place...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...