marți, 25 decembrie 2012

Primiti colinda?

Stiu ca e tarzie ora pentru colindat si chiar nu am nici o scuza pregatita pentru aceasta intarziere in afara de faptul ca pana acum am colindat de-adevaratelea cu copiii si cu prietenii si cu copiii prietenilor, ne-am pozat si am (re)impodobit de inca doua ori bradul, deoarece s-a "cam" rasturnat :)
Eu vin din inima sa va doresc sa petreceti cu adevarat niste sarbatori in pace si bucurie alaturi de cei dragi voua.
Copiii mei de-abia s-au culcat, ei ar fi vrut sa stea toaaaata noaptea cu noi in camera cu bradul. De-abia i-am convins sa nu dormim in noaptea asta pe jos fiindca nu e incalzita camera dar maine seara sigur aici vom dormi. M-am uitat la ei cat de fericiti si senini au adormit deoarece se simt iubiti. Si ma simt asa de binecuvantata ca am familia care o am si ca traiesc viata care o traiesc. Simt ca toate darurile acestea minunate cu care sunt coplesita si care fac parte din viata mea ma indeamna la mai multa responsabilitate si la mai multa recunostinta.
Va doresc si voua sa fiti iubiti si sa daruiti iubire la randul vostru.
Sa il sarbatorim impreuna pe Cel ce s-a nascut cu mult timp in urma, intr-o seara ca aceasta, intr-un grajd din Betleem. Pe Isus Cristos, Fiul lui Dumnezeu.
E frumos sa avem cozonaci, cadouri, brad si mos, dar haideti sa nu uitam ca in aceasta sarbatoare este ziua de nastere a lui Isus. El este cel mai mare cadou pentru noi.
 Si pentru ca am promis ca mai dau doar o tura de colindat, in noaptea asta vin cu colinda la urmatoarele case: Ada, Adela, Alexandra, Alina, Anca, AngiAndreea, Antoaneta, Beatrice, Cristela, Cristina, ClaudiaCocaCoco, Geta, Ina, Irena 
Ma primiti?



Cine e cu litera I si mai departe, maine :)
Nu va suparati dar am luat casele in ordine alfabetica si imi pastrez vocea si pentru  tura a2-a :))

11 comentarii:

  1. Craciun fericit!
    Astazi vii cu Steaua!?!? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. TE primim....te primim cu mare drag!! iti multumim pentru colinde. Sa aveti sarbatori binecuvantate, dragii nostri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumum de colind...iti dam colacei,mere si nuci...
    Ce frumos ai spus...chiar trebuie sa avem mai multa recunostinta pentru darurile noastre....Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. CRACIUN MAGIC sa aveti si minunat ca voi ! :*
    Multumesc pentru colinde, multumesc pentru ca n-ai uitat de noi si ma bucur ca ne-am cunoscut macar virtual ! :*
    Te imbratisez !

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa aveti parte de un Craciun fericit si plin de lumina!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Craciun fericit plin de caldura si lumina, cantec si bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sarbatori fericite si numai bine!Multumim pt colinde!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarbatori fericite va dorim si noi!!!Multumim pentru colinde:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos! Primim,primim,pe toti colindatorii .Foarte frumoase colindele .Va dorim si noi "La multi ani ,sarbatori fericite si Anul Nou sa va aduca numai bucurii" Va pupam

    RăspundețiȘtergere
  10. Craciun fericit! Primim colindatorii, bineinteles si multumiri din inima pentru gandurile bune.
    Cu drag,
    Irena

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumim de colinde. Domnul sa va binecuvinteze!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...