sâmbătă, 15 decembrie 2012

Scena nasterii Domnului Isus

Am realizat azi impreuna cu copiii mei o sceneta care reprezinta nasterea lui Isus Cristos in ieslea din Betleem. Acesata lucrare nu era planificata pentru azi dar datorita concursului de pe Ursuletii Nazdravani, am facut-o acum. Ma bucur sa  pot participa la acest concurs care ne provoaca sa ne amintim impreuna cu copiii care este personajul central al sarbatorilor care vin si cine este cel pe care noi il sarbatorim: pruncul Isus
Am indoit o foaie de hartie in doua si am desenat cele doua personaje, Maria si Iosif in asa fel incat dupa decupare sa poata sta in picioare. Am desenat si un belelas pentru a fi pruncul Isus.
Intr-o cutie mare de carton am asezat animalele copiilor mei care locuiesc in grajdul improvizat, o iesle din cutie de chibrite in care l-am asezat pe prunc, si pe parintii lui fericiti carora fiul meu le-a colorat hainele.
De partea de sus a cutiei am atarnat o stea care lumina frumos deasupra lor :)
La o privire mai atenta fiica mea a remarcat ca bebelusul nu trebuie sa stea acolo jos ci in bratele mamei lui :)
Asa ca scena a ramas asa ca sa o vada toata lumea care vine in vizita si noi am inceput sa citim povestea nasterii lui Isus dintr-o carte.

4 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...