duminică, 24 februarie 2013

Motivational - Nick Vujicic

Ma bucur foarte mult sa scriu din nou despre acest om pe care eu il admir mult. ste vorba despre Nick Vujicic, care a devenit tatic de cateva zile. Vestea am aflat-o zilele trecute datorita unei forografii postate pe grup de o mamica draguta. Fotografia se gaseste si pe pagina de facebook a lui Nick
 M-am bucurat de asemenea si cand am aflat anul trecut ca s-a casatorit cu Kanae Miyahara
A fost un vis aproape imposibil in ochii multora si recunosc ca si in ai mei. Totusi, ce la facut pe acest o sa mearga inainte cu curaj? Ce l-a facut sa creada ca exista o binecuvantare suprema. dincolo de toate obstacolele? exterioare si interioare..
De cate ori a simtit el frica, deznadejde, oboseala, frustrari, neputinta.. ce l-a facut sa le depaseasca? sa se depaseasca...
Cred ca numai o inima care se increde neclintit intr-un Dumnezeu iubitor poate face asta. Asta nu inseamna ca i-a fost usor. si nici ca ii va fi usor de acum incolo. Doar ca dincolo de ceea ce se vede, exista cineva care iti da putere atunci tu nu te simti puternic, iti poarta de grija atunci cand tu nu poti, si chiar si cand crezi ca poti...

 Spunea cineva ca Curajul nu inseamna absenta fricii, ci puterea de a merge mai departe in ciuda ei
Pentru cate lucruri avem motive sa ne temem zi de zi? Cate ingrijorari ne ocupa mintea cand vine vorba de mersul tarii asteia, a viitorului nostru sau a copiilor nostri?
Intr-un comentariu din articolul trecut cineva imi spunea ca imi permit sa vorbesc asa ca viata mea e frumoasa. viata mea nu a fost intotdeauna asa frumoasa. Am avut si eu perioada mea de nenorociri si intuneric. 
Dar acum pot sa vad mai bine , deoarece am iesit la lumina. 
Viata chiar e frumoasa. 
Nu ma pot comapara cu viata acestui om, care a avut de indurat de la viata mai multe decat multi dintre noi, dar pot invata de la el.Credinta in viata unui om este foarte importanta.

Mai jos este un filmulet despre Nick facut in urma cu mai mult de 6 ani. Cand am vazut prima oara filmul eram insarcinata cu unul dintre copii. Nu reuseam sa imi imaginez cum ar fi fot sa fiu in locul parintilor lui. sau in locul lui...
Mult timp mintea mea a refuzat sa accepte ca asemenea lucruri se pot intampla in viata cuiva, insa cu timpul am inteles ca dincolo de acestea, atitudinea noastra, felul cum facem fata acestor lucruri ne face sa fim invingatori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...