marți, 5 februarie 2013

Om de zapada din carton

Acest om de zapada va va da de lucru intr-un mod placut si aveti ocazia sa improvizati impreuna cu copilul decorarea lui. Noua ne-a prins numai bine astazi, fiind consemnati la domiciliu.
Pentru realizarea lui am taiat cu cutterul dintr-o cutie mare o forma de om de zapada
Dintr-un material alb (haine ramase mici de-ale copiilor) am taiat 3 rotunduri pentru a imbraca omul de zapada. Initial am vrut din hartie glasata dar mi-am dat seama ca vom termina lucrarea prea repede iar eu voiam sa o lungesc cat mai mult.
Intr-un castron am facut un lipici homemeade (apa+faina) si impreuna cu copiii am lipit materialul pe carton.
Materialul trebuie bine intins pentru a nu ramane denivelari. Se usuca relativ repede.
Copiii nu avut rabdare pana s-a uscat de tot si au trecut la aplicarea nasturilor si a ochilor :)
Intre timp eu i-am confectionat nasul dintr-o scobitoare si hartie creponata, matura dintr-o punga de hartie si un pai colorat, lipita de corp cu manusa de hartie, si in loc de palarie - un coif :)
Ne-am declarat tare incantati de omul nostru, mai ales ca afara nu mai e deloc zapada.
Deci noi avem om de zapada pe orice vreme :)
Ne-am pozat cu el in toate felurile si a rezistat pana la sfarsit ;)

Tentatia de a-i face si o partenera era foarte mare dar am zis pas de data asta :)
Insa fiul meu a gasit o ghirlanda prin cuier si am impodobit opera de arta cu ea, astfel am obtinut o oama de zapada :)
Daca aveti chef, si cutii mari :)  puteti avea parte de o experienta amuzanta impreuna cu copiii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...