joi, 7 martie 2013

Felicitari handmade de primavara - activitati copii mici

Azi am facut felicitari in forma de fluturasi.

M-am gandit sa nu facem pe formatul clasic de felicitare si asa am folosit un sablon de fluturas care il aveam de anul trecut.
Copiii s-au bucurat sa decoreze felicitarile de un verde primavaratec si in cateva minute cam asa arata la noi pe jos in sufragerie

Baiatul a vrut sa faca felicitarea cu hartia quilling ce ne-a ramas de la martisoare,
fiica mea insa preferat insa sa perforeze diferite forme din hartie colorata si sa le lipeasca pe fluturas

La sfarsit au fost foarte multumiti de operele lor iar eu am scris pe felicitarea fiecaruia: "a venit primavara"

Am ramas fara hartie colorata si n-am ajuns la libraria de unde cumpar de obicei insa sper zilele ce urmeaza sa ajung si acolo deoarece avem multe proiecte frumoase de realizat.
Va invit sa vedeti si celelalte felicitari din colectia initiata de Kemell, si daca va inspira ceva nu ezitati sa puneti in practica cu copiii.


2 comentarii:

  1. Ce frumos e sa vezi cum se joaca copii... foarte dragut a iesit fluturasul vostru. Noi nu mai apucam sa facem nimica, amandoua suntem racite cobza :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooh, racite. las' ca trece si asta. va faceti bine si zburdati pe afara ca niste iedute :)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...