miercuri, 1 mai 2013

Inghetata cu fructe de padure & limes

De ieri m-am apucat sa fac o combinatie noua de inghetata. as fi vrut sa iasa o inghetata bicolora rosu si verde dar verdele de la limes nu a fost suficient de puternic ptr a da culoare inghetatei.


Inghetata aceasta face parte din categoria sanatos si gustos. si de post
Asadar pentru partea rosie am mixat
~2 banane + 300 gr fructe de padure + o lingura de miere
Pentru partea foarte putin verde am mixat
~2 banane + coaja rasa de la o lima + zeama limei + cateva frunze de menta + o lingura de miere
Le-am pus separat in congelator si din cand in cand am mai amestecat in ele.
Greseala mea a fost ca la un moment dat, tocmai cand ma pregateam sa le pun in forme, am uitat sa le bag in congelator. Asa ca s-au cam dezghetat si a trebuit sa reiau procesul inca cateva ore, si bineinteles de abia azi dimineata am pus inghetata in straturi in formele pregatite.


Si pentru ca voiam sa le fac o surpriza frumoasa copiilor dar si sa particip la claca organizata de Kabea, am reusit sa fac si aceste inghetate in forma de ou

A fost o intreaga aventura cu aceste oua din inghetata deoarece din primele 3 ori cand am incercat sa le scot din formele in care le-am pus la inghetat, am reusit sa rup exact in doua unul din ele. Iar pe celalt, cand i-am infipt betisorul, l-am cam dezmembrat. asa ca de-abia acum am reusit sa fac le scot din forme (aproape) perfect si sa le pozez.

Claca Iepurasul Vesel este un loc unde fiecare participant vine cu o creatie proprie cu tema sarbatorile pascale. Eu am promis de la inceput ca vin cu un desert desi pe parcurs aproape ca ma razgandisem si am facut felicitarea de ieri. Dar, se pare ca promisiunea trebuie respectata si imi pare bine ca e asa, ca altfel nu va mai aratam ouale inghetate :)



6 comentarii:

  1. Eu zic ca oricum arata bine si,pana la urma,conteaza ca e sanatoasa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, Claudia. Copiii mei au topit-o :)
      si noi pe langa ei.. :)

      Ștergere
  2. Super bune inghetatele de fructe, sunt sanatoase si nu in ultimul rind aspectuase. Felicitari !
    Spor la mincat, pina la toamna cind vine vremea rece sa tot mincati inghetata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha hha :) :))
      Multumim. cam asa o sa si facem. ca vin la rand tot felul de fructe ;)

      Ștergere
  3. Ma bucur sa gasesc aici la tine, ca de fiecare data, retete sanatoase!
    Eu am facut una asemanatoare dar cu avocado ;)
    Multumesc pt reteta si sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Natalia. cu avocado n-am facut inghetata.
      la noi avocado pana sa fac ceva cu el se mananca aproape jumatate :)
      Sarbatori binecuvantate :*

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...