miercuri, 8 mai 2013

Tablou de primavara cu hartie creponata - activitati copii 2 ani

O activitate distractiva si colorata, indragita de copiii cu care am lucrat a fost realizarea acestor tablouri cu ghemotoace de hartie creponata. Este genul de activitate care lasa copilul sa lucreze liber si la sfarsit sa aiba parte de o mare surpriza.


Pentru realizarea ei am avut pregatite din timp cocoloase din hartie creponata de diferite culori

Copiii au lipit, fiecare cum a dorit ghemotoacele colorate pe foaia lui iar eu la sfarsit am desenat cu carioca verde, linii ce reprezinta tulpinile floricelelor.


LE: saptamana aceasta am confectionat impreuna cu copiii, felicitari pentru 8 martie


Activitatea aceasta e numai buna de facut in contextul unei zile cu plimbari in natura, in care copiii pot admira pe indelete frumusetea florilor si floricelelor intalnite in acest anotimp






Alte activitati cu hartie creponata mototolita am mai avut aici
~Pomisori infloriti
~Ciorchinele de strugure



4 comentarii:

  1. Am experimentat si noi cocoloasele...sunt haioase, mai greu a fost cu lipitul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) da, cu lipitul uh pic mai dificil. dar daca pui putin lipici lichid intr-un vas, astfel ca copilul sa inmoaie ghemotoacele acolo si apoi sa le puna pe foaie, e mai simplu decat sa dea cu lipiciul-stick pe foaie sau pe ghemotoc.
      :)

      Ștergere
  2. Ce tablouri delicate poti obtine din ele daca le inramezi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e frumoasa ideea cu inramatul. de anul trecut mi-am propus si eu sa inramez un tablou si a ramas tot la stadiul de idee. vreau sa fac o rama mai speciala dar.. tot o aman sau uit de ea...

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...