joi, 5 septembrie 2013

In vizita la Acvariul din Constanta

Unul din obiectivele turistice ale orasului Constanta o reprezinta Acvariul situat la malul marii in apropierea renumitului Cazinou. Acvariul este o atractie deosebita pentru turisti deoarece spatiul expozitional este foarte mare si adaposteste specii de pesti si vietuitoare marine din diverse zone geografice. Este impartit pe trei sectii: sectia marina, pesti de apa dulce si pesti exotici.
Pozele mele sunt amestecate  aici, nu respecta nici un criteriu. fiul meu era asa de efervescent ca ma tragea de la un bazin la altul fara sa mai am timp sa fac poze intr-o anumita ordine.
Deasupra/dedesuptul fiecarui bazin sunt panouri explicative cu cateva informatii despre pestii respectivi. 
Chiar in centru este un bazin urias - expresia fiului meu, care in ultima vreme tot ce depaseste o dimensiune normala, devine urias si gigantic ;)
In acest bazin sunt pesti de talie mare, majoritatea avand peste 1 metru lungime: sturion, nisetru, morun, pastruga, cega si pisica de mare.
Aici mi s-a parut mie ca atractia copiilor era cea mai mare. nasucurile si manutele lor lipite de geamurile mari pe mai multe laturi, strigatele de mirare, unii chiar le dadeau nume pestilor care se apropiau de geam :)
Noi am primit la intrare si o harta turistica si rutiera a Romaniei, nu mi-am dat seama daca asta a fost pentru ca am platit taxa suplimentara pentru aparat sau asa se da tuturor celor care viziteaza Acvariul.

Taxa de vizitare a acvariului este:
20 lei bilet ptr un adult
10 lei bilet ptr un copil
10 lei taxa ptr aparat foto
10 lei taxa ptr filmat





discusi

V-o mai amintiti pe Dory din "Finding Nemo"? Iat-o! Am gasit-o intr-un acvariu alaturi de alti pestisori frumosi, doar ca Nemo nu vroia sa iasa din ascunzatoare :)









testoasele


doi pesti pupaciosi :)





asa arata informatiile de deasupra bazinelor cu pesti

 in incheiere, un filmulet facut de noi la acvariu, bazinul central cu pesti uriasi :)

                       

12 comentarii:

  1. Uite ca ne-ai dus si pe noi la acvariu, fara sa mai platim taxele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa inteleg ca v-a placut..? :)
      ca va mai duc si in alte locuri. in curand :)

      Ștergere
  2. foarte fain. mersi pentru poze si filmulet...baiatul meu va fi incantat cand i le voi arata deseara :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, Ramona.
      mai am cateva filmulete, insa nu am terminat editarea lor.

      Ștergere
  3. Noi cand am fost la mare l-am vazut pe cel de la Constanta, dar l-am vazut si pe cel de la Tulcea. Cel de la Tulcea e cam de 10 ori mai fain:)Deci daca aveti ocazia, sa nu-l ratati:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooh. auzisem de acvariul de la Tulcea. dar nu a fost chiar in drumul nostru.
      am lasat-o pe o data viitoare

      Ștergere
  4. Superb, superb! si noi il revedem in fiecare vara cu mare placere...inainte aveau si pisici de mare uriase...acum era una mititica..
    Daaa...si eu am auzit ca acvariul din Tulcea e mult mai frumos... a fost mama mea impreuna cu elevii ei...au un loc unde poti intra si ai impresia ca esti intr-un acvariu :)
    e bine ca Tulcea nu e departe de Constanta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si acum erau pisici de mare. se vad in filmuletul pus mai jos.
      erau mari, late si slabe :)

      Stiu sigur ca tu ai sa ajungi inaintea mea la Tulcea. asa ca astept impresiile tale :)

      Ștergere
    2. :) poate ajungem impreuna daca mai veniti la mare :)....sotul de mult doreste sa viziteze Delta...eu nu am asa o atractie deosebita....dar , cum ne plac excursiile, poate vom ajunge si acolo....si vom fi si o mare bucurie pentru tantari :)

      nu, cand am fost noi, la inceputul lunii iulie era o singura pisicuta de mare :) -un puiut...cred ca au mai adus intre timp...

      Ștergere
    3. o sa vezi restul pisicilor de mare in filmuletele care le editez acum :)
      Daaa, si in Delta se merita o excursie impreuna :*

      Ștergere
  5. Absolut magnific, draga Ludmila!!!
    Oh, m-am pierdut pe acolo printre pestisori, multumim mult pentru articol, este splendid!

    Va pupicam mult, mult!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...