joi, 20 noiembrie 2014

Mandala din frunze de toamna

Stiu ca toamna mai are foarte putin si se termina dar eu tin neaparat sa va arat cum ne-am jucat noi cu frunzele in acest anotimp colorat si melancolic.
Acestea sunt doar cateva din mandalele facute de noi prin parcuri, la intalnirile cu mamicile sau la picnic.
Utima mandala a fost recunoscuta de o mamica care mi-a interpretat-o drept semnataura. dupa ce a vazut-o in parc m-a sunat sa ma intrebe daca intr-adevar am fost pe acolo








Daca va tenteaza, eu zic sa profitati de vremea frumoasa atat cat mai este si sa va puneti creativitatea la treaba. tin sa specific ca nu este doar o activitate creativa ci si terapeutica.

3 comentarii:

  1. Vaaai, ce lucruri frumoase ati facut! Imi plac mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba, imi plac mult mandalele de orice fel !

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc, scumpelor. mai sunt inca frunze ca sa va distrati si voi

    in curand vom face oameni de zapada :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...