miercuri, 16 decembrie 2015

Bradut de Craciun din tub de carton

Daca adunati tuburile de la rolele de hartie igienica, iata o idee despre ce decoratiuni de iarna puteti face cu ele, impreuna cu cei mici.

Noi am pastrat multe role de carton. O parte le-am folosit la bradutii din hartie tip evantai, cele mai multe la calendarul de Advent, insa am pastrat cateva si pentru acesti braduti foarte simplu de facut

Aveti nevoie doar de tuburi de carton de la rolele de hartie igienica, vopsea verde, o foarfeca si de orice-vreti-voi pentru decorarea bradutilor

Tubul de carton il vopsiti in verde, il lasati la uscat, apoi cu foarfeca il taiati dandu-i forma de spirala.
Tragand de el, il puteti face un pic mai lung, insa va trebui sa aveti grija ca partea mai groasa sa fie jos, la baza, pentru a putea sta bradul in picioare.

In tutorialul de mai jos, Gabriel ne arata cat de usor se pot face acesti braduti handmade

        

6 comentarii:

  1. Uite o idee buna daca reusesc sa salvez cateva tuburi din gura hamsterului ca ii place teribil sa intre in ele si sa le roada!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper din toata inima ca esti bine, Ludmila. Am vazut ca ti-ai sters contul de facebook. Ma gandesc la tine adeseori si oricat de ordine imi pun in cuvinte, cand vreau sa iti scriu, nu reusesc nicicum sa imi astern cuvintele. Da un semn ca esti ok, si daca ai nevoie de ceva, de cineva, spune doar. Suntem aici sa te ajutam.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ludmila, tu ce mai faci, draga mea? Nu mai esti pe nicaieri. Sper ca esti undeva acolo, cat de cat bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, sunt pe undeva pe aici. mi-am dezactivat contul de facebook luna trecuta, dar cineva a avut acces la tableta si la calculatorul de unde mai lucram si mi-a activat contul. de cateva ori. Eu tot il inchideam cand primeam notificari,, si tot asa.
    Va multumesc pentru mesaje. simt nevoia sa stau departe de lume - si de cea virtuala si de cea reala.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sakura, draga mea <3 e posibil sa fim amandoua in aceasi loc? La 3 Ape? Ti-am vazut tatuajul cu talpa de pe umeri in poza facuta de prietena mea! Sunt sigura ca esti aici, ca doar tu ai talpite asa frumoase. Am incercat sa iti dau tag pe fb, dar nu reusesc.
    Cristina.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...