miercuri, 26 septembrie 2012

Marea provocare a alăptării - Quintessence Breastfeeding Challenge 2012

Anul trecut pe vremea asta va anuntam pentru prima oara despre “Marea provocare a alaptarii” si eram foarte incantata sa particip la un asemenea eveniment. Desi ne-am intalnit doar cateva mamici  pentru mine a fost o mare bucurie sa cunosc aceste mamici si copilasiI lor iar cu unele dintre ele am si tinut legatura intre timp.
Aseara in parc, in timp ce fiica mea se cuibarea la san sa-si ia portia de dragoste, am avut surpriza sa ma intalnesc cu una din mamicile de atunci, Cristina. Culmea e ca pe ea n-am tinut-o minte insa cand am vazut copilul l-am recunoscut imediat desi atunci la intalnire avea 5 luni :)  si intre timp a trecut 1 an in care noi nu ne-am mai vazut.
Mi-a facut placere sa ii revad mai ales ca Cristina stia deja despre “Marea provocare a alaptarii” de anul acesta de pe Facebook si inca alapteaza si ea.

Ce inseamana aceasta Mare provocare a Alaptarii? Inseamna ca in multe locatii de pe acest glob pamantesc, mame care alapteaza se vor reuni în data de 29 septembrie 2012 pentru a-si alapta copiii in acelasi timp. Astfel se sarbatoreste, se promoveaza, se protejeaza alaptarea si se sprijina femeile care alapteaza. Acest eveniment reprezinta o sansa pentru educatie si sprijin reciproc intr-un mediu social. Este o modalitate de a demonstra dreptul mamelor de a-si alapta copiii oriunde, oricand. Evenimentul este o provocare mondială pentru fiecare zonă (provincie, stat, teritoriu, oraş, judeţ şamd) - care are cei mai mulţi copii alăptaţi  în acelaşi timp la o oră prestabilită. (via Rox)
Nu va ganditi ca este un concurs la care fiecare se imbulzeste ca sa castige ceva. Este o “competiţie” distractivă unde fiecare copil va “câştiga” deoarece va fi alăptat si fiecare mama va fi castigata prin faptul ca sarbatoreste alaptarea alaturi de mii de mame din intreaga lume chiar daca nu ne cunostem intre noi.

Daca doriti ca si in Romania sa fie promovata alaptarea si vreti sa organizati acest eveniment in localitatea unde locuiti inregistrati-va si voi pe Quintessence Foundation. E necesar sa va faceti cont mai intai si apoi sa inregistrati orasul vostru. Asta pentru ca la sfarsitul actiunii se va aduna numarul de participanti si locatiile pentru fiecare tara.
Daca nu sunteti in Romania dar totusi vreti ca acolo unde sunteti sa promovati alaptarea organizand intalnirea cu mamicile care isi alpteaza copiii (si) cu insotitorii lor, aveti de facut acelasi lucru: sa va inregistrati pe  Quintessence Foundation  si sa promovati evenimentul luand legatura cu mamicile respective in timp util, adica pana sambata :)

Anul acesta in Timisoara evenimentul este organizat de catre mamicile de pe grupul Facebook Alapteaza! 
Locul unde ne intalnim este Clinica Life Concept Clinic de pe Strada Mureș nr. 39A  la ora 10:30
Sper ca ne vom aduna in numar cat mai mare si vom avea parte de un timp minunat impreuna
Tocmai am primit un email de la Silvia cu pagina evenimentului
 V-am tzucat  :* 

Nu uitati de giveaway!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...