vineri, 7 decembrie 2012

Ren din materiale reciclabile

Hop si eu cu renul meu pana nu imi adoarme zana cea mica :)

De cand am vazut concursul lansat de Anca mi-am propus sa particip si eu doar ca m-am lasat prinsa tot de alte proiecte si am amanat. Astazi m-am pus cu fiica mea sa ne alegem ceva de facut de pe blogul De toate si ne-am oprit la acest ren din sticla de plastic. I-a placut ei, mi-a placut si mie, asa ca ne-am apucat de mesterit.
Am taiat o sticla de plastic si am pastrat partea de sus si cea de jos.

Le-am invelit in hartie maro de la pungile de hartie

Am invelit dopul in hartie creponata, am ansamblat partile in asa fel incat sa semene cu un ren, am decupat din carton doua coarne si i-am lipit ochisori mobili. I-am pus un fular calduros si l-am bagat in beteala :)

Avem grija de el ca nu cumva sa se simta singurel aici printre noi, departe de lumea lui :)


Daca vreti sa participati la concursul acesta mai aveti timp pana deseara.
Daca va placut creatia noastra, ne-am bucura sa o impartasiti cu cei dragi.




11 comentarii:

  1. Mai, ce talentata esti, nu-mi vine sa cred ce frumos a iesit renul! :)
    Ce dulce e printesa in ultima poza :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) telentata ma si simt :)

      da, zana mea il pupa si il dragalea, si mai vroia sa mai facem inca doi. copiii renului :))

      Ștergere
  2. Ce scumpa e fetita,se vede ca ii place:)Multumesc de participare:)!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea copila a vrut sa doarma cu renul in pat :)) renul saracutul statea cat pe aci sa se dezmembreze :) i s-au dezlipit ochisorii si deseara am zis ca mai facem inca doi reni numai sa fac rost de hartie maro.

      Ștergere
  3. vai ce draguti sunteti draga , fete mari nu gluma !
    pupici !

    RăspundețiȘtergere
  4. ce tare:)...foarte frumusica fetita!!

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbă mititica și frumușel renul :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai ce frumusete de fetita si de ren bineinteles:)

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari, Sakura!!! ai castigat - ma bucur mult pentru voi! ai o minunatie de fetita!! e pentru prima data cand o vad asa de clar in poze :)

    RăspundețiȘtergere
  8. oau! ce bine a iesit!!!
    felicitari!!!
    e superba fetita ta :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Fetelor dragutelor, va multumesc frumos pentru cuvintele voastre de apreciere. Eu abia azi am ajuns acasa la calculator de aceea va raspund asa tarziu.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...