joi, 7 februarie 2013

Cum pictam si desenam noi pe usi :)


In ultimul timp activitatea ptreferata a fetitei mele e sa deseneze pe pereti. Cum un pic nu sunt atenta ia creion si deseneaza. Stiu ca ii place foarte mult sa deseneze si pentru asta ii pun la dispozitie hartii albe sau imprimate cu diferite desene insa ea mai atrasa e de pereti :)
De doua zile a inceput sa faca asta si in dormitor, loc care pana acum a fost ferit de creatiile ei. Ceea ce mi l-a pus pe sot in cap.
Adevarul e ca dormitorul e singura camera zugravita cu mare mare chin de cand ne-am mutat in chiria asta, si asta pentru ca dupa ce am sters egrasia de pe pereti a trebuit sa dam doua straturi de var si huma jos de pe pereti ca apoi sa putem da cu lavabila. Bineinteles ca dupa cateva zile a cazut un strat si am mai repetat operatiunea dar copilul n-are de unde sa stie asta si mi-am dat seama ca si daca ar sti nu ne-ar ajuta prea mult.

Asa ca azi am hotarat sa adopt o noua atitudine si sa lipesc pe usi foi astfel ca cei mici sa isi poata pune in valoare talentul. Zis si facut. Am facut un lipici homemade cu care am lipit foi consumate deja pe o parte la o inaltime buna pentru ei si le-am adus creioanele. Mare bucurie mare.

Asta-i opera fiicei mele :) Ne-a desenat pe noi doua si un ou de curcubeu ;)
A facut si alte desene, cum termina unul, cum ma punea sa ii mai pun o foaie. Iar eu ii lipeam noua foaie deasupra celeilalte.

 Fiul meu a vrut sa deseneze peisaje de iarna si mi-a spus ca el nu vrea sa se termine iarna ci vrea sa ninga din nou.
Aici este un baietel care se da pe gheata undeva intr-un peisaj cu brazi.

Asa arata acum usa mea de la dormitor


Au avut de lucru incontinuu si dupa un timp mi-au cerut si acuarelele. Aici a inceput adevarata distractie :)
Fiica mea s-a folosit de toata usa ca sa deseneze multe oua si floricele :)
Iar fiul meu un peisaj de primavara.
Pana la urma a mai vrut sa picteze si un brad impodobit afara in parcul in care ninge :)
Asta ca sa mai ninga macar o data pana vine primavara :)

Si iata cum arata usa mea pe partea cealalta
Deci, ne-a placut la maxim.
Acum asteptam sa vina sotul meu de la servici sa ii vedem reactia :)

Voi ati incercat sa pictati pe usi sau alte suprafete... deosebite?

4 comentarii:

  1. Aaa, pai ati facut o treba extraordinara! Eu n-am initiative extraordinare cand e vorba de pictat, insa pruncii mei ma surprind mereu. Si Una a desenat, la vremea ei, peretii. Acum, lui Petru I-am plasat strategic coli maari, din acelea pentru impachetat: pe panou, lipite pe parchet, pe perete. Dar si el a ales sa deseneze peretii. Si noi tot chiriasi! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) :))
      Daca ai Hornbach in oras, gasesti acolo tapet de-ala lavabil special pentru activitatile copiilor nazdravani, adica cei carora le pac peretii ca spatiu de testare a creativitatii :)
      E la sul de 20 metri mi se pare. Eu as fi luat pana acum dar n-am gasit cu cine sa-l impart, ca e prea mult si prea scump. .. :)
      Insa e folositor, stergi , iar scri, iar stergi, iar pictezi, exact cum avem noi nevoie ;))
      Eu nu le sar atat in cap ca ma stiu pe mine cum faceam cand eram copila. ma ascundeam sub masa ca sa scriu pe perete. credeam ca acolo nu afla nimeni ce fac. da' de unde!! ce bataie mancam eu dupa aia! :(
      dat,,, vezi tu, eu tot acolo ma duceam sa imi valorific creativitatea. asa ca acum stiu sigur ca cearta si bataia nu sunt metode bune de a dezvata copiii de asta.

      Ștergere
  2. Eram singura, la calculator, cand am citit si am vazut ce au facut pe usi. Am ras de m-a auzit sotul meu din alta camera si a venit sa vada de ce rad...Sper ca au lucrat cu acuarele sau vopsele pentru copii,sa se poata sterge.Oricum, merita sa-i lasi sa se bucure..Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Angi, acum usa arata mult mai frumos, vopselele le-am sters dupa ce i-am bagat pe ei in vana :)
      As fi pus poza si cu usa asa cum arata acum, o adevarata opera de arta, dar am considerat ca poza de la momentu' cu pricina spune .. mai multe... :)

      Sotul meu chiar m-a felicitat pentru idee. el n-a vazut usa cum era atunci decat in poze :))

      Si pe mine ma apuca cateodata rasul cand vad de ce sunt in stare.. si unele faze nu prea sunt de ras dar am descoperit ca daca deturnez emotiile de moment (sperietura, nervii, ..) in altele in care vad lumea cum o vad ei, iese mult mai bine per ansamblu :)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...